Jaka jest cena łóżka ortopedycznego??

#2017-01-16 00:26:59 

dobiafRoono

Użytkownik

Posty: 64

Skąd: Lublin

Wiek: 20

Czy ktoś może mi tak mniej więcej powiedzieć ile powinno kosztować łóżko ortopedyczne? Rozpiętość cen na rynku jest strasznie duża i nie bardzo wiem co o tym myśleć. Nie mam kompletnie doświadczenia i nie wiem chociażby czy zakup taniego łóżka ma sens? Spełni ono swoje zadanie? Łóżko jest bardzo potrzebne jednej osobie z mojej rodziny. Nie ma ona pieniędzy i chcę dlatego niejako zrobić prezent, zasponsorować je, chociaż w ten sposób będę mógł jakoś pomóc.
#2017-01-16 02:37:36 

Rocky

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Kraków

Wiek: 28

Fajnie, że w ogóle są na świecie jeszcze tacy ludzie, które pomagają innym w trudnych chwilach ;) Co do samego łóżka to zwracaj uwagę przede wszystkim na firmę, sporo dowiesz się w sieci o znanych i cenionych markach sprzętu medycznego. Ceną na pewno nie do końca można się kierować. Sprzęt medyczny musi być profesjonalny i czasem warto wydać na niego więcej, a mieć pewność, że się sprawdzi. Uważaj, na różne podejrzane promocje cenowe.
#2017-01-16 04:08:09 

użyszkodnik

Użytkownik

Posty: 82

Skąd: Warszawa

Wiek: 46

Jeśli interesuje Cię realna cena łóżka ortopedycznego to osobiście polecam zajrzeć sobie na tę stronkę http://wyposazenieszpitali.pl/produkty/lozka-medyczne/. To sklep internetowy z takim właśnie sprzętem i według mnie sprzedaje on naprawdę dobrej klasy produkty. Zajrzysz to będziesz wiedział mniej więcej ile trzeba za coś takiego zapłacić.
#2017-01-16 06:15:15 

Riksza

Użytkownik

Posty: 67

Skąd: Ińsko

Wiek: 28

Łóżka nie można kupować pochopnie, dobrze rozejrzyj się na rynku, sprawdź wszystkie możliwe rozwiązania i dopiero wtedy zamawiaj. Zrobisz rozpoznanie, które na pewno ułatwi Ci znalezienie takiego łóżka, jakie maksymalnie spełni potrzeby chorej osoby.
#2017-01-16 08:27:36 

dobiafRoono

Użytkownik

Posty: 64

Skąd: Lublin

Wiek: 20