Akcesoria narciarskie z najwyższej półki.

#2017-01-24 03:42:08 

KingLeon

Użytkownik

Posty: 34

Skąd: Piła

Wiek: 43

Moja bratanica kocha jazdę na nartach. Z okazji osiemnastych urodzinych chciałbym jej sprawić profesjonalny zestaw do jazdy, bo zwykle posługuje się tym co wypożyczy. Jako dobry wujek stać mnie na takie zakupy, więc co mi tam. Nie znam się natomiast wcale na sprzęcie. Co i gdzie powinienem kupić?
#2017-01-24 05:34:29 

Balios

Użytkownik

Posty: 24

Skąd: Zawiercie

Wiek: 19

Dobry wujek z Ciebie, nie każdy ma takie możliwości...Narty to oczywiście podstawa, ale nie da się na nich jeździć, jeśli nie masz dobrych butów, wiązań i kombinezonu. Dlatego warto od tego zacząć, a narty na sam koniec sobie zostawić, jako prawdziwy deser...
#2017-01-24 05:59:09 

Riksza

Użytkownik

Posty: 67

Skąd: Ińsko

Wiek: 28

Jako amatorka zimowego szaleństwa chciałabym mieć takiego dobrego wujka. Ale mam za to dobrego męża, który też wie, jak mnie zadowolić pod względem sprzętu narciarskiego. Kupujemy od dawna spradzone marki, bo te wolniej się zużywają i się po prostu lepiej na nich jeździ.
#2017-01-24 08:56:22 

Tremendo

Użytkownik

Posty: 25

Skąd: Bielsko-Biała

Wiek: 24

Polecam produkty firmy Volkl, która znana jest między innymi z dostaw sprzętu najlepszym zawodnikom na stokach pucharu świata. Zobacz tutaj http://2kola.net.pl/6_volkl w tym miejscu bardzo atrakcyjnie kupisz ich sprzęt. I oczywiście wszystko zostanie odpowiednio dopasowane, jak to poiwnno w tym przypadku się odbywac.
#2017-01-24 10:10:50 

KingLeon

Użytkownik

Posty: 34

Skąd: Piła

Wiek: 43

Z tym dopasowaniem to nie ma problemu, jak przyjdzie co do czego, to wszystko dopasujemy...
#2017-01-24 10:59:28 

Mania

Użytkownik

Posty: 45

Skąd: Ustka

Wiek: 24